-
Rozpatrywanie skarg obywateli
- Sporządź skargę, pamiętając o opatrzeniu jej swoim imieniem, nazwiskiem oraz adresem.
- Dołącz kserokopie dokumentów, które mogę pomóc w rozpatrzeniu skargi.
- Złóż skargę
- Otrzymasz zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi.
→ KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
- Skarga opatrzona imieniem, nazwiskiem oraz adresem skarżącego.
Skargi, w rozumieniu Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2017r. poz. 1257) nie podlegają opłacie skarbowej Dyrektor Zarządu Mienia Skarbu Państwa lub wyznaczony zastępca dyrektora przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek będący dniem roboczym, w godzinach 13:00-16:00, po uprzednim zgłoszeniu pod nr 225512110. Koordynatorem rozpatrywania skarg i wniosków w zarządzie Mienia Skarbu Państwa jest Jarosław Kowalkowski tel. 22 5512110, fax: 22 5512101, e-mail:
Rozpatrywanie wniosków obywateli
→KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Wnioski, w rozumieniu Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z późn. zm.) nie podlegają opłacie skarbowej.
Wnioski pisemne można złożyć:
- w punkcie kancelaryjnym w siedzibie Zarządu Mienia Skarbu Państwa.
- Za Pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
- drogą listową kierując skargę na adres: Zarząd Mienia Skarbu Państwa 00-838 Warszawa ul. Prosta 69
- wnieść ustnie do protokołu w siedzibie Zarządu Mienia Skarbu Państwa, w każdy dzień roboczy w godzinach urzędowania, a także w każdą środę będącą dniem roboczym w godz. 7:00-17:00 (tel. 22 5512110)
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: l
- za pośrednictwem faksu – +48 22 5512101.
Dyrektor Zarządu Mienia Skarbu Państwa lub wyznaczony zastępca dyrektora przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek będący dniem roboczym, w godzinach 13:00-16:00, po uprzednim zgłoszeniu pod nr 22 5512110.
- Zawiadomienie o sposobie załatwienia wniosku jest doręczane przesyłką pocztową za pokwitowaniem na wskazany adres zamieszkania.
- Na pisemne żądanie Wnioskodawcy zawiadomienie o sposobie załatwienia wniosku jest doręczane elektronicznie z użyciem bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) po uprzednim wskazaniu adresu skrytkina ePUAP
Koordynatorem rozpatrywania skarg i wniosków w zarządzie Mienia Skarbu Państwa jest Jarosław Kowalkowski tel. 22 5512110, fax: 22 5512101, e-mail:
- Wnioski są rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
- Wnioski posłów, senatorów i radnych, które wnieśli w swoim imieniu lub przekazali do załatwienia w imieniu innej osoby rozpatruje się w terminie do 14 dni.
- Wnioski są załatwiane w samodzielnym jednoinstancyjnym postępowaniu uproszczonym.
- Wnioskodawcy niezadowolonemu ze sposobu załatwienia wniosku służy prawo wniesienia skargi.
- W przypadku niewskazania przez Wnioskodawcę imienia, nazwiska i adresu, wniosek zostaje pozostawiony bez rozpoznania (zgodnie z treścią § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków – Dz. U. Nr 5, poz. 46). .
- Nikt nie może być narażony na jakikolwiek uszczerbek lub zarzut z powodu złożenia wniosku albo z powodu dostarczenia materiału do publikacji o znamionach wniosku jeżeli działał w granicach prawem dozwolonym.
Wniosek można wnieść ustnie do protokołu w najbliższej siedzibie Urzędu m.st. Warszawy
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego – dział VIII (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z późn. zm.).
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).